Personal auxiliar d’atenció a la dependència
El 12 de desembre finalitza el termini per sol·licitar l’habilitació professional del personal auxiliar sense la titulació o certificació oficial.
A partir d’aquesta data serà imprescindible disposar de la qualificació professional, ja sigui mitjançant titulació, certificació o habilitació per treballar com a auxiliar d’atenció a persones en situació de dependència.
El requisit imprescindible per sol·licitar l’habilitació professional, ja sigui excepcional o provisional, es tenir experiència laboral abans del 31 de desembre de 2017.
El tràmit es pot fer per internet o presencialment a la Xarxa d'Oficines de Gestió Empresarial .
Per fer-ho presencialment s’ha de demanar cita prèvia (a les OGE per internet i a les OGE-Cambra per telèfon).
Trobareu els formularis de sol·licitud a Tràmits Gencat i a Canal Empresa.
INFORMACIÓ SOBRE LA QUALIFICACIÓ I L'HABILITACIÓ PROFESSIONAL
Quines són les ocupacions d'auxiliar d'atenció a la dependència?
Quins són els títols i certificats reconeguts que permeten treballar com auxiliar d'atenció a la dependència? Com es demostra la qualificació professional?
Què he de fer si no tinc cap dels títols i certificats vàlids per treballar com a auxiliar d'atenció a la dependència, però tinc experiència laboral com a auxiliar abans del 31 de desembre de 2017?
Què he de fer si no tinc experiència laboral com a auxiliar d'atenció a la dependència abans del 31 de desembre de 2017?
Quina és la data límit per sol·licitar l’habilitació excepcional o provisional?
Com inicio el procediment per sol·licitar l'habilitació?
Consultes i dubtes
Normativa relacionada
https://treballiaferssocials.gencat.cat/ca/serveis/recursos_per_a_professionals/personalauxatenciodependencia/
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Si voleu participar, deixeu la vostra aportació i la recollirem, animeu-vos.