El CIRE posa en marxa la primera carta de serveis de l’organització
Amb aquesta eina es pretén millorar l’atenció als clients del CIRE alhora que s’estableix una reenginyeria de processos interns.
D’acord amb el pla estratègic que la directora del CIRE va presentar a la Comissió de Justícia i Drets Humans del Parlament l’estiu de 2013, el CIRE s’ha dotat d’una carta de serveis amb l’objectiu d’oferir una millor atenció als diferents usuaris que interactuen amb l’empresa. Així, la carta s’adreça tant a la ciutadania en general com al món penitenciari, a l’Administració pública, al teixit empresarial i a les entitats del tercer sector, ja siguin proveïdors, clients o col·laboradors.
La carta estableix els drets dels usuaris i uns compromisos de qualitat a nivell dels serveis fonamentals que presta el CIRE, que són la formació, ocupació i inserció de les persones privades de llibertat. En relació amb aquests compromisos, s’han fixat diferents indicadors de seguiment, de difusió trimestral, que permeten avançar cap a la millora dels processos interns per donar un servei de qualitat.
A més, la carta de serveis preveu un espai d’atenció de queixes i suggeriments dels clients, a través del qual el CIRE oferirà una resposta centralitzada.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Si voleu participar, deixeu la vostra aportació i la recollirem, animeu-vos.